Boooring!

Cha cha!

Återigen sjukt längesen jag skrev nånting, t.o.m längesen jag ens tittade bloggen.. Va håller på att hända ;o? Bloggtorka? Ja.. Det verkar som det ;s....
All min fritid går till skola,gym,vänner och Maandii men ska försöka få upp flera inlägg igen.. Innan jag tappar för mkt läsare vilket vore tråkigt, mycket tråkigt!

De senaste dagarna har jag spenderat med Amanada typ 24/7, Love u Beejb<33
Men även med skola/plugg och gym såklart!

Idag har jag varit i skolan följt av med Amanda på stan. (Y)
Kom hem från stan ca 17.00 och sen dess har jag setat här, boooooooring!

Morgondagensplaner är följande:

Skola, ev.gym dirr efter skolan, ner på stan och träffa Amanda, hem till Amanda och sova där.
Hoppas det blir som tänkt!

Aja, lär chilla mera nu (A' ,

PUSS<3

FREDDEB00II

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0