Äntligen Fredag!

CHA!

Jag kan ta och börja med att säga att jag vet att uppdateringen suger, men det har varit mkt i skolan osvosv, nu är det iaf helg så ska försöka skriva mer och mer!
Hemma nu iaf efter en kväll bestående av släkt kalas och glid på stan med grabbarna, helt okey trevligt men tråkigt utavbara helvete :P, aja, imorgon blir det nog lite roligare iaf!
Nu ska jag kolla BDB/Facebook sen ska jag äta följt av messa/ringa/sova, bara höra av er antagligen vaken natten lång :).

Morgondagen kmr nog bestå av plugga och träna på dagen följt av nå röjj på kvällen, antagligen the sandland :), bara hör av sig ;).

Offtopic

Ni som inte har mig på BDB kanske missat denna, haha gjorde den igår och jag skrattar åt min egen humor hahahaha x'D

http://www.manligsarbarhet.se/viewer.php?id=d0d73e38904cd315fc7c900e662290b889ff4554

PUSS<3

FREDDEB00II


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0