Blääääähh...

CHACHA!

Kan ju börja med att tala om att jag nog håller på att åka på en förkylning, blir nog hemma imorgon =//.. Aja skönt och slippa skolan lite också och jag behöver plugga (a' ...

Dagen idag, helt vanlig lagom tråkig dag .. Skola,gym,hem,äta,plugga..

Imorgon blir det väl antagligen att stanna hemma och ta det lugnt/plugga så håll telefonen varm vettja! ;)

Börjar känna mig helt trött i kroppen också, inte bara av förkylningen utan av skolan osv.. Ska bli riktigt skönt med lov snart!

------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------


Och jag har alltså fortfarande inga gratis sms eller pengar på telefonen, ni får alltså inget svar om ni sms:ar så ring om det är något!

------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------

Asså ni kan skratta och snacka skit bakom min rygg, ni kan göra vafan ni vill men jag står på mig, det ni gör är bara töntigt, kommer aldrig ändra mig för att sådanna som ni t-t-tööntar runt! Ge upp och bry er om något nyttigt och lärorikt istället!
Det ni inte heller förstår är ju att ni ger mig den uppmärksamheten jag vill ha, och det delar jag med många andra, ni ger mig uppmärksamhet omedvetet och om det är det ni vill kan jag bara tacka och ta emot!
Och något jag uppskattar från er är när ni vågar prata med mig face to face istället för att snacka massa skit, det är alltid lika trevligt att argumentera för min sak eftersom jag nästan alltid vinner, ni slutar alltid längst ner på botten med skällsord and you know it! :D

Nothing will tear me apart!

------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------


Nu blir det mat följt av sova! Godnatt! <3

------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------

Kom ihåg att jag är snyggast, bäst och vackrast! :D

PUSS<3

FREDDEB00II


Kommentarer
Postat av: arg pjfob

Är du homosexuell ? smink och syrrans snoddar... man blir bra trött, gör om dig till kvinna om du ska se ut på det sättet för FAN!

2009-10-20 @ 20:12:19
Postat av: Freddeb00ii

Lol på dig, stackars liten, tycker nästan synd om dig =//

2009-10-20 @ 21:15:02
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0