Lov lov lov :D! Eller.. Fan inte riktigt än :(

Ellllllllooooo!

Nu är jag hemma efter en riktigt chill dag i skolan, matten flumma man igenom som vanligt så har lite MKT att ta igen där (a' ...
Kemin gick snabbt ( bara för att jag och Johan är grymmast hhahaha, not! (a' ).
Och sen tekniken chilla man sönder me Café world och bdb :)(Y).

Tänkte även passa på att berätta att idag förlorade jag en mkt nära vän :(..
Min vän var vit och svart.. 20-30cm lång och ca 25-30cm bred.. Min vän brukade sitta fastbunden under mitt ena knä, men när Fredrik kom hem idag så hade vännen tappat taget. :(
Rest in peace the most handsome bandana of the all! <3

Aja W/E sorgen glömd ingen skada skedd :D.. beställer ny direkt! Tur att du finns att köpa i miljontalskopior! :D(Y)

Nu blir det nog att ruttna framför datorn ett tag och eventuellt ner på stan en sväng sen, annars blire film!

---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------

(Tänkte även ta med en liten favorit i repris, denna bild har jag sett på många fler ställen en min blogg och BDB och det är väl alltid kul med gratis publicering :D?)


PUSS<3

FREDDEB00II

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0