Pffft, palla måndagar..

CHA!

Tänkte börja med att tacka för gårkvällen som var riktigt trevlig! Och ett stort tack till Danne som höll i allting!
Tänkte även skriva att ni som "umgicks" med mig den kvällen, hör av er här eller på BDB så vi kan fortsätta hålla kontakten för ni var störtsköna allihopa! :)

Dagen idag har varit allmänt seg och tråkig och jag har inte gjort nånting nyttigt alls.. BLÄH!
Och imorgon äre skola, är inte pepp nånstans..

Imorgon blire skola och gym som vanligt och sen vet jag inte va som händer, ner på stan en sväng kanske? Även om jag inte äger en krona, tihi! ;o

Har inga pengar på mobilen och inga gratis sms kvar så ring om det är något!

Jävligt trött är jag också så blir att sova tidigt idag, d.v.s snart!

PUSS<3

FREDDEB00II

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0