Tisdag idag!

Chacha!

Gårdagen spenderades i skolan ofc, följt av stan och springning på kvällen, ingen märkvärdig dag, sådär lagom tråkigt ;o.. Eller juste, såg 2 pj's.. eller pj's och pj's var nog mer åt superfjortis hållet med 30snoddar på varjeben och reflexvästar med sina bdb namn och tel nummer.. nej, spar det till nå fjortisdisco killar, annars bra. x')

Dagen idag: Skola, hemdirekt, äta, chill framför TV/data, eventuellt ner en sväng på stan senare följt av gym och spring ikväll.

----------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------

Länkar:

PJ-BLOGG
Startats upp en relativt ny blogg om/för pj's, så tänkte länka till denna, bra att hålla kontakten me alla pj-lovers ute där när det är tomt och ensamt ;o..

http://pjbloggen.blogg.se/

FILM
Film där såklart snyggaste jag platsar, hahahaha.. pöwzpöwz :*

http://www.youtube.com/watch?v=KKpeL64OHxw

----------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------

Och juste! Fortsätt tuta åt mig förfan :D! Blir bara fler och fler fordon som tutar åt mig :D, även om ni gör det för att ni hatar mig så äre så jävla roligt iaf ;), ge mig ge mig uppmärksamhet! ;*

Någon Johnna/Johnny som vill ha blogg eller likn reklamad så skriv till mig, vi bygger upp ett nytt samhälle, ETT SAMHÄLLE MED SNODDAR!



PUSS<3

FREDDEB00II




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0