Torsdag, Det betyder ju nästan fredag! (I)

CHA!

Gårdagens bio kväll var riktigt nice :), filmen var GRYM och den fick en verkligen att tänka på framtiden och som tur var hade jag ju Victor med mig som inte drar sig för att hålla seriösa diskussioner så det blev en trevligt liten pratstund om allt mellan himmel och jord på bussen hem. (Y)
När jag kom hem blev det ut och springa, snacka me Linnea i telefon, följt av mat+plugg.´

Dagen idag:
Vakna alldeles försent, missa bussen men fick skjuts av pappa så kom ju nästan i tid till skolan iaf. (A)
Bussen hem direkt efter skolan, matteplugg följt av BDB+facebook (juste sen blev jag ju 1.600:- rikare också, me like!).
En del av kvällen spenderades även nere på stan med Kim och co trevlans. (Y)

Nu blir det ut och springa, duscha, äta, messa, sova..

offtopic:
Hörde från en polare att han sett 4-5pjs på stan idag, härligt! (Y)

Förövrigt, BDB film, jag är med tack :)! :

http://www.youtube.com/watch?v=p047W5e8zUE

PUSS<3

FREDDEB00II

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0