Tråkig Fredag!

Cha!

Usch nu har jag inte skrivit på länge här, får se va jag får ner nu då ;o..
Kan väl börja med gårdagen efter som jag inte skrev något då,
Sovmorgon denna dag pga av nå inställd lektion, sen hade vi inga lektioner efter lunch heller så slutade vid lunch (Y).
Efter skolan blev det ner på stan och gliida me Milo och Bäsim, sen bar det av hemmåt för att käka följt av tbx till stan och klippa mig för att sedan avsluta kvällen me gym (När jag klippte mig tog jag lite i topparna, tunnade ur och klippte några centimeter kortare bak och ytterslite på de övriga ställena). :)
Fan folk har börjat hejja på mig från bilar nu t.o.m, 2 bilar tutade åt mig och en 3e bil hade rutorna nedvevade och skrek någonting, typ "Kolla Johnny!" eller något hah (förövrigt så har allt för många börjat kalla mig för just Johnny som namn höh?).´(Y)
Var väl sågott som Torsdagen i helhet.

Todaay, helt casual dag, inte särskilt lång dock tack vare inge kemi sista lektionen! =))
Inte blev det ut något heller, utan jag får sitta här å ruttna, blev 65 och 70 års kalas istället, <.< jippie lixom.. Booooooring!

Antagligen får jag inte heller dra ut imorgon eftersom mamma är ensam me mig -.- , så då blir det väl antagligen gym och sedan film för hela slanten eller möjligen hem till kusin å se feewtbooll!

Aja nu blir det iaf ut och springa, sen duscha, äta och somna till någon film! skönt!

Mobilen är alltid med som vanligt! ;)

PUSS<3

FREDDEB00II

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0