Wakie wakie..

CHA!

Vaknade precis från en underbart skön sömn. Startade mobilen som ladda ur igår, typ 10.000sms så ni får ursäkta om jag inte har svarat, mobilen dog igår någongång mellan 23.30-01.00 ...
Även om det inte var så mkt folk igår (var inte direkt tänk så heller dock) så var det kul iaf :), tack för det folket!

Idag blire plugg+gym och mysa till nån film ikväll tror jag :), helst inte själv så messa om ni får lust! ;)

Fast nu ska jag klä mig och käka frukost till att börja med!

Kommer kanske lite bilder från igår senare.



PUSS<3

FREDDEB00II



Kommentarer
Postat av: Anonym

oscar busk är kung!

2009-10-14 @ 12:49:27
Postat av: Freddeb00ii

"Fredrik Bladh" är kung menar du :D

2009-10-14 @ 18:41:54
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0