En fågel? En fisk? Nej det var bara Fredrik igen!

What can I say? What can I do? This is who I am..

Cha "alla" mina bloggläsare, nu är Överleverna slut och jag fick sådan grym lust att skriva några rader. :)

Tar väl och "copycatar" lite från andra bloggar och kör en "Hiss och Diss lista" ..

HISS:

  • Folk som säger vad dom tycker och kan stå för det och folk som vågar vara sig själva! ( Japp jag hissar mig själv till högsta toppen av flaggstången! ) ;)
  • Bilddagboken som ger ut gratisfokus. (Y)
  • Alla tjejer som börjar plocka ut dom patetiska bröstförstoringarna och inse att naturligt är snyggast!
  • Trenchcoates i alla färger!  ( Men helst svart såklart eftersom jag har en sån ;-) )


DISS:

  • Klackade gummistövlar! Tokerier! :S
  • Folk som säger "Va?" Även fast dom hört vad man sa!
  • Folk som ställer frågor som dom redan vet svaret på!
  • "Rune Pär Olofsson" som skrivit en bok om Falun under 1500-talet, för det borde han skjutas eftersom jag då blivit tvingad av min lärare att läsa den!

Klockan är nu 23.18 och detta inlägget har jag nu settat och skrivit till och från i ungefär en timme, haha..
Blir nog sängen snart, den ser så varm och lockande ut, fast ganska tom också.. tråkigt det!

Fövrigt så får ni gärna komma med 1000tals förslag om vad ni vill att jag ska skriva om/mer om, för som ni kanske redan märkt så blir det enformigt att bara skriva om PJ-stilen och livet den medför.. Alla förslag välkommnas! : )



PUSS<3

FREDDEB00II


Kommentarer
Postat av: Sara Andren

hahah, det var faktiskt lite roligt :P mest för att jag tycker det är roligt att irritera folk med att säga va fast jag hörde :P heheh ;D

2009-09-10 @ 23:24:22
URL: http://zaraandren.blogg.se/
Postat av: jocke jernberg

this who i am and im hurting you! fredda du borde fatta ! :D

2009-09-11 @ 09:57:19
Postat av: Freddeb00ii

Sara: Hahahaha, sluta me det! :P ;)



Jocke: Jag fattar ;)

2009-09-11 @ 14:39:16
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0