Fredag!

Cha!

Idag äre fredag och det ska bli så jäääääävla sköönt med lite ledigt! Helg helg helg!
Bara få slippa se alla dessa äckliga jävla matteböcker och alla helt otroligt irriterande människor i bla. skolan, haha jag skrattar åt er, hur orkar ni :P ...
Förövrigt så har det även börja ringa killar till mig och adda mig på msn osvosv.. haha mys mys, uppmärksamheten dom inte vill ge mig ger dom mig omedvetet iaf (Y). Trevligt att ni kan argumentera också (Y) lol x'D... 

Kvällen blir nog att spendera med grabbarna uppe på berget :), Family Guy all night long verkar det luta åt nu ;D!

Får se om jag skriver mer senare,

PUSS<3

FREDDEB00II



Kommentarer
Postat av: linnéa

bah för att ja fick ledifr igår (a)<3

2009-09-26 @ 13:40:38
Postat av: Freddeb00ii

hahahahah <3

2009-09-26 @ 17:10:44
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0