Lördag..

Godmorgon på er!

Vaknade ca 10.25 och kände mig hur utvilad som helst, skönt! Kände inte av någon sjukdom heller så det var ännu skönare! :D
Även om det var skönt att vakna så var det också jävligt tråkigt, vafan ska man göra nu lixom, händer ingenting förens ikväll ändå >.< ... TRÅKIGT!
Får väl ta och spendera förmiddagen med att göra läxor och tönta mig fram datorn, sen drar jag nog till gymmet på eftermiddagen och på kvällen blire nog att dra ut me booiisen (Y) ;)..

Och om ni ville veta så måste jag fan ta och skaffa mig lite mer money asså, har ju fan inte ens råd att köpa nya snoddar ;)... Jag har varit fattig jävligt länge nu! Men något som är skönt är väl att den där cp bötern är betald iaf (Y)..
Så folk som är skyldiga mig pengar får ta och betala tillbaka mig snarast asså, jag behöver pengarna dels för att betala tillbaka vissa andra personer och dels för att jag måste köpa ett par grymt snygga brallz! :D

lite off subject men aja :

Hahah läste någonting som fick mig att skratta lite lätt igår natt, någon kille som skrivit såhär på en forumtråd om pj's " Nej jag är inte Partille Johnny bara för att jag har snoddar/bandanas, taggigt hår och det finns inga pj's som använder evisu jeans och vilka killar använder inte BUS-kräm idag? "
Om jag ska säga vad jag tror så har nog hans hjärna ställt in sig på att Pj's är mer en personlighet än en stil, vilket jag tycker helt tvärt om, Pj's är då så mkt mer en stil, än en personlighet.. Eller iofs så kan det säkert bli så att i större PJ-tätare städer så dras dessa antagligen till varandra och blir säkert liknande varandra i personligheten bla.
Men jag tycker ändå att han lika gärna kan inse det, han har stilen PJ, jag tycker han ska vara stolt istället! ;)

Får se om det kommer fler inlägg ikväll!



PUSS<3

FREDDEB00II


Kommentarer
Postat av: Idaaa

ey fan ! håret är ju blooondt nu (;

<3

2009-09-13 @ 18:58:55
URL: http://idahjelm.blogspot,com
Postat av: Freddeb00ii

Thihi ;)<3

2009-09-14 @ 08:35:28
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0