Sjuk sjuk sjuk..

Tjabba Cha!

Hemma idag också pga sjukdom och trötthet (A).. Har ju ändå typ alla böcker hemma så det gör väl inget ;D..
Idag blire bara chilla framför datorn och tv:n me ton av godis och annat gott , men även matte -.- , 40tal i läxa till imorgon, pallar verkligen INTE!
Antar jag går till skolan imorgon men det återstår att se ;o!

Snackat med lite folk boende i Göteborg och Partille som jag känner via nätet, detta pga av att jag vill veta sanningen om att trenden är "döende" där nere eller inte.
Och dom jag pratat med har sagt att trenden inte än är utdöd där nere, men att det är ovanligare än för ett halvår sen (vilket jag förstår eftersom alla trender och modeflugor dör ut mer eller mindre efter en viss tid).
Och i övriga Sverige så är min uppfattning just nu iallafall att trenden ökar, och den ökar i snabb takt!
Musik i mina öron detta, <333

Tänkte köra en liten bild special idag också så ENJOY! :)
(För dom som inte visste det, Partille-Johnny stilen är inte bara för killar! Man byter bara namnet för tjejer, men ändrar inget på stilen! (Partille-Johanna = Tjejer)
Tänkte bäst att informera dom som inte har så mkt kunskap inom området, så ni inte dör när ni ser dessa snygga brudar! :D ;)



 
(Bra jobbat med frisyrerna grabbar! Helt rätt!
SNYGGT:D)

 
Sjukt snyggt!!

 
Spar byxorna, dumpa jackan (Y)

Fortsätt kämpa Johnny's Och Johnnor! Sjukt snygga!
Och Johannorna kan gärna flytta till Falun och försöka inspirera flera tjejer! :))

Offtopic:

Ta och kika in den här brudens blogg föressten! Det är min kompis Ida, hennes åsikter påminner mycket om mina och så har hon faktiskt skrivit några rader om mig och min blogg :'), även en bild!
Söt Ida! <33

http://idahjelm.blogspot.com/2009/09/asikt-alla-har-en-asikt-sa-ar-det-bara.html

Nej! Nu blir det film och käk, sen matte läxa, får se om jag skriver mera sen,

PUSS<3

FREDDEB00II


Kommentarer
Postat av: jocke jernberg

du får krya på dig fredda!!

2009-09-14 @ 14:31:50
Postat av: Freddeb00ii

Tack Jocke! Tror jag drar till skolan imorgon som sagt (Y):)

2009-09-14 @ 16:53:25
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/
Postat av: Anonym

pinsamt

2009-09-15 @ 17:28:35
Postat av: Freddeb00ii

Nej! :)

2009-09-15 @ 18:56:59
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/
Postat av: s

det är ju pinsamt!

2009-09-16 @ 16:32:49
URL: http://simoneengqvist.webblogg.se/
Postat av: Freddeb00ii

Nej fan!

2009-09-17 @ 23:05:14
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla äckel skärp dig

2009-09-21 @ 08:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0