The Winner!

CHA!

Nu har jag lyckats utse vinnaren av tävlingen.. bambambambam.... Victor Nilsson A.K.A Soko :)
Grattis pöjk, you and me at the cinema ;D haha ;)(Y)..

Nu blire snart läxor följt av ett långt och härligt bad :D..

Btw så är antalet besökare ca 3x så många som vanligen/dag och det gillar jag massor, tack:)<3
Milo tha man ville ju också vara med på mina lilla blogg så jag drar väl upp en bild på dig då Milo ;), Bara för att vi kämpade tillsammans i Robinsons djungel igår x'D hahahahaha!


random?, Mazen, Linnea?, Milo =)

PUSS<3

FREDDEB00II

Kommentarer
Postat av: viktor w

nej, jag var fan mer värd ;) jag sade ju jur du skulle kunna tjäna pengar och ändå leva som du gör! Det är ju självklart att du ska spara om du vill ha kvar de pengar du får! JAG BORDE HA VUNNIT!!! :@



haha :P

2009-09-27 @ 21:59:01
Postat av: Freddeb00ii

Var en speciell sak där i jag fastnade för, det kommer fler chanser Viktor ;)<3

2009-09-28 @ 19:29:16
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/
Postat av: Victor

Sluta viktor, du vet att jag är bättre än dig! haha :D

2009-09-30 @ 21:54:58
Postat av: viktor w

haha det hoppas jag verkligen ;);)<3

2009-10-09 @ 15:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0