Tisdag idag ;O!

CHA OCH GOKVÄLL! :D

Dagen har spenderats med att sova, sova, sova följt av BDB och Facebookande som vanligt! Och juste!
Får ju inte glömma idol som bara blir sämre och sämre för ju flera bra som får stanna :'(..

Fick nyss reda på en skojjig sak, är ju så att det är skolfoto imorgon (hata!).. Och då är det en klass (Sam tror jag) som har bestämt att dom ska ha PJ tema, hahaha you go guys&girls.. även om det är ironiskt så är det jävligt sköjj tycker jag :D.. Ser fram emot att se alla failade frisyrer och feltvinnade byxor, my turn to laugh hahaha!

Nu ska jag STÄNGA AV MIN TELEFON, och ta ett låååååångt bad! SKÖNT!

Men räds icke :)),  jag slår ju på telefonen efter badet igen mina små fansare ;)..

Juste glömde, jag är ju snyggast!



PUSS<3

FREDDEB00II

Kommentarer
Postat av: linnéa

Du é ju de! .. ;D<33

2009-09-26 @ 13:39:51
Postat av: Mikaela Wilje

Tro det eller ej, men det var min klass som skulle ha det. ;) haha

2009-09-26 @ 18:13:31
URL: http://mikaelawilje.blogg.se/
Postat av: Freddeb00ii

hahahah ;)

2009-09-27 @ 10:24:08
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0