Trött som få!

NI HAO!

Blir ett ganska kort inlägg idag, jag är så trött så jag kommer somna direkt jag lägger mig ner! ;o
Dagen idag tog sin början med skolan som vanligt, chill dag idag och avslutade dagen med lektion i Rhinoceros, me love it! <3
Efter skolan blev det hem och äta och chilla lite följt av att ta bussen ner på staden och kolla på en nollning! Inte så kul som en nollning ska vara enligt mig men aja, den dög väl ;)(Y) ...

Imorgon äre "Friluftsdag" med alla teknikare år 1-3, 10kamp vid "Liljansgård".. Tror inte det blir särskilt rogivande men aja, får försöka komma dit med en positivt inställning ändå!

Dagens outfit:





Dagens låt:

Europe - Last look at Eden, http://open.spotify.com/track/5WYDWVyMj5LIY6FgFbVuoa

Kommer antagligen ett inlägg om håret och produkterna imorgon, många som frågar (Y): ), meningen jag skulle skriva det idag men jag pallar seriöst inte, förlåt :(!
Så jävla trött asså! Godnatt! <3

PUSS<3

FREDDEB00II


Kommentarer
Postat av: ElinHalvfrän ;)

De va trevligt att träffas, även om det bara va en kort stund ^^ Blir kanske en längre stund nån annan gång :)

2009-09-18 @ 09:00:26
Postat av: Freddeb00ii

haha precis :)

2009-09-18 @ 16:18:17
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/
Postat av: KROOOONS TJEJ :O

haha, älska byxorna :O



MEN, din blogg är ändå tråkig (A)

så varför läser jag ? :)

2009-09-21 @ 14:10:08
Postat av: Freddeb00ii

Kan nog bara du svara på lilla du ;s :)

2009-09-21 @ 18:50:00
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0