Onsdag

TJABBA

Haha Guh va mycket frågor det var att svara på asså, not! Kom igen nu folket!
Svaren kommer upp senare om det nu kommer upp frågor! ;o

Dagen idag har spenderats i skolan till att börja med, ganska chill dag ändå! Bild,Matte,Svenska,Engelska .. Började 8:30 och slutade ca 14.45..
Efter skolan blev det bussen hem direkt följt av läxor och chill framför tv:n.. Mot kvällningen kom Jocke och Jocke hit och vi har setat ute och lirat i 3 timmar, haha kul som faen, Även om Jocke N nu vann men aja W/E ;)..

Lite offtopic men W/E..
Idag när jag gick på stan till bussen så gick jag förbi ett gäng personer.. när jag hade gått 2-3m bort så sa dom (högt så att jag skulle höra såklart) : Vafan har han på benen!? .. Hmm, förstå gången dom ser snoddar och bandanas? Grattis isf! :D

Nej, nu blire mat, svenska läxa och film och sen äre sova som gäller! (Y)
Sms:a gärna så slipper jag läxan (I);)

Förövrigt så kommer snart mina älskade byxor, YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!<333333


Drar upp en bild på några Johnnor också! ;) :




PUSS<3

FREDDEB00II

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0