Resting your eyes on me..

Vart jag än kollar, vad jag än gör så faller allas blickar på mig..
Det känns lite som polerna i ett batteri som dras till varandra..
Varför alla dessa stirrande ögon, varför kan dom aldrig vila ögonen på någon/något annat, varför alltid dessa blickar på mig?

Jo.. Antagligen för att jag står för den jag är, jag vågar vara den jag är och jag vågar se ut som jag själv vill, men vad tjänar jag på det egentligen?
Jag kan inte direkt påstå att det kommer något positivt av det, men jag kommer ändå fortsätta stå på mig, just för att jag är fastbeslutad i att ingen ska få bestämma över en annan människas beteende och utseende.
Alla ska få göra som dom själva vill, se ut som dom vill och vara den dom verkligen är utan att någon annan människa ska lägga sig i.. En människas liv är ingen demokrati, och det kommer aldrig att bli det heller.

Dessa folk som lägger ner så mycket tid på att hacka och tracka ner på andra människor förstår nog egentligen inte hur mycket dom kan såra personen i fråga, eller hur lite vissa personer egentligen bryr sig om detta, dom kan väl lika gärna använda sin tid och energi på något användbart,
Som att göra snoddar till alla Pj's och Boois (och alla andra behövande) världen över ;).. hahahahaha

Översittare och folk som hackar på andra stör mig så jävla mycket, även om just jag inte tar åt mig så mycket.. Jag får stå ut me skiten dagarna i ända så jag har blivit härdad och van.. I skolan, på stan, på bussen I think you get it, everywhere..
Tror inte det är alla som blir stirrad på, skrattad åt, puttade på, får ta emot hot för att dom vågar vara sig själva..
Men det är bara att stå på sig :), lyckats ganska bra hittills, någongång så kommer stilen antagligen även att anlända mer och mer, hit till lilla falun, då är man inte längre en av 1.000..
Fast det är väl just det också, då blir man en i mängden igen.. Det förstår nog vem som helst att jag inte skulle klä mig så här om det inte även var för att få lite uppmärksamhet, och som sagt, uppmärksamhet får jag. Men antagligen lite för mycket..

Och jag kommer fortsätta att tjata om det här, om ni nu tycker illa om pj's, toffsar, mig vad det än nu gäller så kan ni väl åtminstonde säga det face2face eller iaf lämna en liten signatur och visa att ni står för vad ni tycker.. Annars kan ni komma tillbaka när ni har vuxit till er :).

Over and Out, Freddeb00ii

PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint säger jag bara! första kommentaren också!!!

2009-09-08 @ 19:19:12
Postat av: Stéphanie

Tkr man ska stå för allt man tkr, man ska heller inte behöva ta skit för att ngn annan inte har sitt eget.

Vfr kan inte alla sköta sitt, visst uppmärksamhet är viktigt i samhället men att hota och förstöra människor som bara gör samma sak som en själv egentligen, lever livet med STIL ;D <3

2009-09-08 @ 19:22:10
URL: http://stephanierohr.blogg.se/
Postat av: JP

Fett bra skrivet, jag personligen tkr inte det är fint med toffsar på benen, men faan, man får klä sig precis som man vill, jävligt bra skrivet faan haha. stand your ground :P

2009-09-08 @ 19:46:21
Postat av: Johan

Underbart! Får ta emot pikar dag ut och dag in för mina snoddar, fortsätt stå på dig !

2009-09-08 @ 19:51:14
Postat av: FiaJosefin

Tycker stilen är härlig!

Plus att folk med stil alltid är underbart! :D

2009-09-08 @ 19:59:48
URL: http://lollipopdream.blogg.se/
Postat av: Lollo

grymt att du vågar ha kvar stilen :D

2009-09-08 @ 20:21:44
Postat av: Freddeb00ii

Jocke: tack :), haha nice du! ;D



Stéphanie: Helt rätt :)<3



JP: Tackar så mycket!



Johan: Stå på dig!



FiaJosefin: Jag med ;) Tack :)



Lollo: Alltid kvar så länge jag känner för det och jag kmr absolut INTE sluta för att någon annan tkr det är fult. :)

2009-09-08 @ 20:34:44
Postat av: robin h

haha fyfan vilken skön inställning!

håller helt klart, med jag menar varför vara emot just vissa stilar, sen är det helt okej att klä sig som dom som klagar anser är 'vanligt', jag menar det måste väl isf finnas något fel på det?

haha så jävla skön inställning som sagt! :p

2009-09-08 @ 20:44:53
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: Freddeb00ii

hahha tack Robin :)

2009-09-08 @ 21:06:10
Postat av: madeleneeeeeeeeeee

mindre text mer bilder!!!

2009-09-08 @ 21:41:55
Postat av: nikkan

så sjukt rätt. och du e så jävla stark fredrik !:)<3

2009-09-08 @ 21:45:20
Postat av: Freddeb00ii

Madelene: Det kommer mer bilder, och antagligen blir texterna mindre och mindre eftersom det blir mindre och mindre att skriva och berätta om :).



Nicolina: Jag försöker iaf :)<3

2009-09-08 @ 22:04:33
Postat av: Lukas

Ful stil, kanske tycker så mest för att det är äckliga skitungar som har den stilen, tål inte sådana människor. Och det är som sagt den generella personligheten hos PJ's.

2009-09-08 @ 22:56:24
Postat av: Freddeb00ii

Då kan jag ju säga så här lukas, har man även en p12 personlighet till klädesstilen så blir även jag mot det, men nu äre ju såhär att det är klädstilen jag står för och inte något p12 beteende.



2009-09-08 @ 23:09:30
Postat av: vigo

hur det än ser ut så är du ju samma person och min vän ju ;) schysst blogg! :D

2009-09-09 @ 15:32:36
Postat av: LOL

asså jag tycker för fan synd om dig... nickar fredde!!!b00ii!!! och har toffsar och några bögiga bandanas på benet.. serriöst fyfan va du kommer skratta åt dig själv om 10 år...

2009-09-09 @ 15:59:00
Postat av: malin

helt rätt!

klart bäst inställning, man får väl se ut hur man vill, klä sig hur man vill och vara som man själv vill? :)

jag tyckr i allafall det var bra skrivet(y)

var dig själv, mitt motto (:

2009-09-09 @ 16:02:54
URL: http://mhmalin.blogg.se/
Postat av: PJelin

Jag tycker det är snyggt med snoddar (:

Många hackar på mig 24/7 för att jag tiep har snoddar upp t knävecken.

nolifers,jag ser ut som jag vill.

2009-09-09 @ 16:13:23
Postat av: Victorrrrrrrr

Fett chill! Kör på fredrik :)

2009-09-09 @ 20:51:58
Postat av: Freddeb00ii

Jag kör jag kör ;)

2009-09-09 @ 21:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0