Whooops..

Cha!

Säger bara en sak, VILKEN JÄVLA KVÄLL IGÅR!
Kvällen började med buss till Hosjö och Sandlandet, bussresan tog väl ca 20-25minuter och sedan så irrade vi runt i 50minuter för att vi svängde åt fel håll! Hahhaha, blev nå jävla Robinson av det hela och klättra på nå jävla stentrappa och upp på nå jävla "berg" x'D.. Men aja, sen mötte Victor oss iaf och visade oss vart det var, Tack Victor! :)

När vi väl kom fram så var det en jävla massa folk, och det var även väldigt många som visste vem jag var (Y).. Iofs nu vet jag inte om dom vet det för att det är negativt eller positivt men aja, dom vet vem jag är iaf å det var väl skojj :).
Kan även tillägga att antalet unika besökare igår och idag är mkt högre än vad det vanligtvis har legat på, det gillas (Y) ..

Var skit kul och mycket folk tills såklart polisen dök upp -.- , då försvann alla som nålar i en höstack, haha!
Efter polisen hade stuckit så började det väl gå åt det sämre hållet och jag började bråka med några av mina närmaste vänner, ni vet vilka ni är.. Det är något jag verkligen ångrar och vi lär snacka om det här.. Eller jag vill åtminstone höra om du kan säga det du sa till mig går, nu idag och mena det, isf så har det iaf varit trevligt att känna dig sen 3an men nu så äre isf dags att säga hejdå..

Kvällen slutade med att bror skjutsa hem mig i bilen och sen blev det snack med mina alldeles för oroliga föräldrar, sen blev det telefon med Linnea i 3timmar hahah, trevligt! x)..

Fick även massa tips och massa trevliga kommentarer om bloggen igår, vilka jag ska försöka följa upp :).
Och jaa, jag ska även försöka uppdatera mera, lovar! ;)

Sen har jag inte direkt nån aning men står i min telefon att jag ska "Hissa Maja och Alice", haha jag vet inte vilka ni är tjejer men era namn kan väl få stå med på min blogg då ;).. Så jag antar att jag HISSAR MAJA OCH ALICE, haha ni är nog så söta och trevliga så! :D

Och alla som ringde mig/skickade sms igår, Freddeb00ii har inte alltid tid med telefonen! ;)

Bjuder på några alltför fula fulla bilder ;P



hahahahahah

PUSS<3

FREDDEB00II

Kommentarer
Postat av: Soko

Jaha, så jag fastnade inte på bild? :(:(:( haha ;)

2009-09-27 @ 12:53:57
Postat av: Freddeb00ii

fråga Milo :D

2009-09-27 @ 15:58:13
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/
Postat av: FREDDIES HOMIE!

EYY HOMIE VARFÖR ÄR JAG INTE MED FÖR? ;D // din kära milo som inte fick nån text ;(

2009-09-27 @ 19:56:00
Postat av: emil "killensomkan din blogg utantill :D"

kommer du ihåg mig :D

2009-09-27 @ 20:17:27
Postat av: Freddeb00ii

Milo: Du är med nu ;)



Emil: Kommer ihåg dig nu ;D

2009-09-27 @ 20:27:02
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0